BEZLEPKOVÁ OVESNÁ KAŠE PŘES NOC

Jestli nemáte ráno čas/ chuť chystat se se snídaní, připravte si ji dopředu. Tenhle super rychlý recept na bezlepkovou kaši s rostlinným jogurtem, která je slaďoučká a voňavá díky banánu, vás určitě potěší. Kaše se v podstatě přes noc udělá sama. Přípravu máte večer hotovou do pěti minut, ranní honička bude díky tomu další den o něco snesitelnější :)

INGREDIENCE:

  • banán – hezky zralý, ideálně s černými flíčky na slupce
  • 120 ml rostlinného mléka (rýžové od Natrue je moc fajn, případně může být i voda, pokud bude filtrovaná, je to top :) )
  • 40 g bezlepkových ovesných vloček
  • 100 g kokosového jogurtu bez příchutě
  • 1 lžíce chia semínek
  • 1 lžička skořice
  • větší hrst čerstvých malin, borůvek, čerstvého/ mraženého manga na kostičky apod. – volba je na Vás, Vy víte nejlépe, co má Vaše rodina ráda

POSTUP:

Vezměte zavírací sklenici (Ikea má super cestovní na 1 porci). Vidličkou rozmačkejte banán, do sklenice dejte všechny ingredience krom drobného ovoce a důkladně promíchejte. Sklenici uzavřete a dejte přes noc do lednice. Druhý den ráno přes noc vzniklou kaši jen dozdobte libovolným ovocem a je to :)

Jsem specialista v oblasti funkční výživy. Pomáhám lidem, od prenatálního věku až po pokročilý důchodový věk, najít vhodný výživový styl a velmi často i řešení jejich zdravotních problémů skrze správně volenou stravu. Svou práci již vnímám jako poslání – díky ní mohu dělat lidi zdravější a šťastnější! Můj příběh si přečtěte zde >>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů